Питання та відповіді
Тут зібрані найпопулярніші відповіді на питання, які можуть вас цікавити. Для зручності, всі відповіді розділені на три категорії: оплата і доставка, гарантії і загальне питання. Якщо тут немає відповіді на питання, що цікавить — зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом..
Оплата і доставка
Як я можу оплатити своє замовлення?
Зараз доступні такі способи оплати:
- готівкова оплата;
- безготівкова оплата;
Можна зробити оплату готівкою?
Товари, які є в наявності, ви можете сплатити при отриманні на відділенні Нової Пошти накладним платежем або готівкою кур'єру.
Як оплатити замовлення за безготівковим розрахунком? Чи є ви платником ПДВ?
Ви можете оплатити замовлення банківським переказом або в будь-якому відділенні банку. Напишіть або зателефонуйте нам і ми відправимо вам рахунок-фактуру по факсу або електронною поштою. Ми є платниками ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах.
Як здійснюється доставка замовлень?
Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою “Нова Пошта” до відділення або ж кур'єром за адресою. По Києву доставка здійснюється кур'єром за адресою. Детальну інформацію можна знайти в розділі “Доставка”.
Чи можливий варіант самовивозу?
Так, можливий. Попередньо зв'яжіться з нами для переміщення вашого замовлення в пункт самовивозу.
Коли я отримаю замовлення?
Після передачі товару в кур'єрську службу доставка зазвичай займає не більше двох робочих днів. Термін доставки "товарів під замовлення" варто уточнювати у менеджерів. Перед виїздом кур'єр з вами зв'яжеться, і погодить час приїзду.
Гарантії
Які гарантії, що після передоплати ви надішлете мені товар?
Після внесення оплати у вас буде квитанція, що підтверджує ваш платіж.
Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підходить?
Якщо з якої-небудь причини вам не підійшли світильники, ви можете їх повернути протягом 14 календарних днів при дотриманні наступних умов:
- товар не був у експлуатації і на ньому немає слідів монтажу;
- повністю збережена заводська упаковка і комплектність товару;
- дроти, шнури і ланцюги з комплекту не були обрізані або вкорочені.
Що робити, якщо світильник приїхав з ушкодженнями?
Якщо світильник приїхав з ушкодженнями, зв'яжіться з нами. Ми зробимо заміну комплектуючих або всього світильника.
Чому даний світильник ви продаєте по знижці? Він має дефекти?
Абсолютно всі світильники, які ми пропонуємо, нові, незалежно від того, продаються вони за регулярною ціною або ж на них діє спеціальна пропозиція. Ми регулярно проводимо різні короткострокові акції, в яких беруть участь найпопулярніші і затребувані позиції. Їх кількість обмежена, але якість завжди незмінна висока.
Загальні питання
Який у вас графік роботи?
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 та у вихідні з 10:00 до 16:00. Але при бажанні завжди можете оформити замовлення онлайн - за допомогою кошика. Зробити це можна в будь-який зручний час доби, в будь-який день тижня, в тому числі і на вихідних, і в святкові дні.
Чи є у вас магазин, де можна було б подивитися світильники?
Весь асортимент товарів розміщений на нашому сайті. Виставкового залу у нас немає. Ми надаємо детальну інформацію по кожному світильнику і реальні фото, що дозволяє без особливих складнощів вибрати підходящий варіант. Крім того, ви завжди можете подзвонити нам і ми підкажемо, чи підходить вибрана модель для ваших потреб.
Сертифікована ваша продукція?
Ми працюємо тільки з надійними, перевіреними постачальниками. На всю продукцію, що поставляється нами продукцію є сертифікати відповідності, що підтверджують її справжність і якість.
Чи можу я відмовитися від замовлення?
Ви маєте право відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його обробки. Для цього достатньо подзвонити нам і повідомити про ваше рішення.
Як можна оформити замовлення?
Замовлення можна оформити наступним чином:
- через сайт: натисніть кнопку “Купити” біля товару, що Вас цікавить, і вкажіть свій номер телефону і натисніть кнопку “Замовити”
- зателефонуйте нам, і ми допоможемо підібрати товар і оформимо замовлення по телефону.